Polityka prywatności i plików cookies
W niniejszym dokumencie znajdziesz zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących w związku z funkcjonowaniem strony internetowej https://www.pracujtakjaklubisz.pl.
Każdy podmiot, który korzysta z ww Strony to jej „Użytkownik”.
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Ewelina Kędziora, prowadząca działalność pod firmą ” TJL Coaching – Ewelina Kędziora” z siedzibą w Kościanie (64-000) przy ul. ks. J. Surzyńskiego 32/2, NIP 698 166 12 75.
Kontakt: W sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz szeroko pojętą prywatnością możesz kontaktować się pod adresem e-mail kontakt@pracujtakjaklubisz.pl.
Jakie informacje na Twój temat posiadam?
W zależności od celu, mogę przetwarzać następujące informacje na Twój temat: imię i nazwisko, adres zamieszkania/adres wykonywania działalności gospodarczej/do wysyłki, numer NIP, adres e-mail, numer telefonu, dane zawarte w korespondencji e-mail, szczegóły zamówień składanych w sklepie internetowym, numer rachunku bankowego, adres IP, przybliżona lokalizacja, wizerunek (zdjęcie profilowe), statystyki związane z otrzymywanymi newsletterami, ulubiony klient poczty, zainteresowania określonymi tematami, treść komentarzy / opinii dodanych na stronie.
Skąd mam Twoje dane osobowe?
Użytkownik może przekazywać swoje dane osobowe Administratorowi za pomocą formularzy dostępnych na Stronie, takich jak: formularz zapisu na newsletter, formularz kontaktowy, formularz zapisu na sesje, system komentarzy, kontaktujesz się za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Administrator gwarantuje poufność wszelkich przekazanych mu danych osobowych.
W jakich celach przetwarzam Twoje dane osobowe?
obsługa konta użytkownika – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
obsługa zamówienia – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
odzyskiwanie porzuconego koszyka – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
obsługa reklamacji lub odstąpienia od umowy – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
obsługa newslettera – art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
obsługa komentarzy – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
obsługa korespondencji – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
realizacja obowiązków podatkowych i księgowych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami prawa podatkowego,
tworzenie archiwum na potrzeby ewentualnej konieczności obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
tworzenie grup odbiorców na Facebooku – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
obsługa mediów społecznościowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
analiza i statystyka z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
zapewnienie funkcjonowania odtwarzacza YouTube oraz SoundCloud, wtyczek społecznościowych oraz komentarzy Disqus z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Zakładając konto użytkownika, musisz podać dane niezbędne do założenia konta: adres e-mail oraz hasło. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta.
Dane przekazane przez Ciebie w związku z założeniem konta przetwarzane są w celu świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną polegającej na zapewnieniu Ci możliwości korzystania z konta użytkownika.
Składając zamówienie, musisz podać dane niezbędne do jego realizacji.
Dane zgromadzone w związku z zamówieniem, przetwarzane są w celu:
wykonania umowy zawieranej poprzez złożenie zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
wystawienia faktury (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami regulującymi kwestie wystawiania faktur),
uwzględnienia faktury w dokumentacji księgowej oraz realizacji pozostałych obowiązków podatkowych i księgowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami regulującymi kwestie obowiązków podatkowych i księgowych),
włączenia do archiwum na potrzeby ewentualnej konieczności obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Jeżeli składasz reklamację lub odstępujesz od umowy, to przekazujesz dane osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, które obejmuję imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację lub odstąpić od umowy.
Dane przekazane w związku ze złożeniem reklamacji lub odstąpieniem od umowy wykorzystywane są w celu realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy, a następnie w celach archiwalnych, co stanowi prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Zapisując się do newslettera, przekazujesz swoje imię oraz adres e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by zapisać się do newslettera.
Dane przekazane przez Ciebie w związku z zapisem do newslettera, wykorzystywane są w celu przesyłania Ci newslettera, a podstawą prawną ich przetwarzania jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona podczas zapisywania się do newslettera.
W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w dedykowany link znajdujący się w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera lub po prostu kontaktując się ze mną.
Pomimo rezygnacji z newslettera, Twoje dane będą nadal przechowywane w bazie w celu identyfikacji subskrybenta powracającego oraz ewentualnej obrony roszczeń związanych z wysyłaniem Ci newslettera, w szczególności na potrzeby wykazania faktu udzielenia przez Ciebie zgody na otrzymywanie newslettera oraz chwili jej wycofania, co stanowi prawnie uzasadniony interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
W każdej chwili możesz zmodyfikować swoje dane podane na potrzeby otrzymywania newslettera klikając w stosowny link widoczny w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera lub po prostu kontaktując się ze mną.
Kontaktując się za pośrednictwem poczty elektronicznej, w sposób naturalny przekazujesz swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności adres e-mail oraz imię i nazwisko. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt.
Twoje dane są w tym przypadku przetwarzane w celu kontaktu z Tobą, a podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadniony interes.
Osadzamy na stronie nagrania wideo z serwisu YouTube, nagrania audio z serwisu SoundCloud, korzystamy z wtyczek społecznościowych oraz komentarzy Disqus. Wszystkie te narzędzia przetwarzają Informacje Anonimowe.
Informacje Anonimowe same w sobie nie mają, w mojej ocenie, charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają mi na Twoją identyfikację oraz nie zestawiam ich z typowymi danymi osobowymi, jakie gromadzę na Twój temat.
Jak długo będę przechowywać Twoje dane osobowe?
Okresy przechowywania danych zostały wskazane odrębnie w stosunku do każdego celu przetwarzania. Odnajdziesz te informacje w ramach szczegółów poświęconych każdemu odrębnemu celowi przetwarzania. Większość danych usuwanych jest po upływie terminu przedawnienia roszczeń.
Kim są odbiorcy Twoich danych osobowych?
Zewnętrzni usługodawcy, którzy biorą udział w przetwarzaniu Twoich danych osobowych, to:
hostingodawca, który przechowuje dane na serwerze,
dostawca usługi chmury obliczeniowej, w której przechowywane są pliki mogące zawierać Twoje dane osobowe,
dostawca systemu mailingowego, w którym przechowywane są Twoje dane, jeżeli jesteś subskrybentem newslettera,
dostawca systemu CRM, w którym przechowuję Twoje dane w celu usprawnienia procesu obsługi klienta oraz w celach archiwalnych,
dostawca systemu do fakturowania, w którym przechowywane są Twoje dane w celu wystawienia faktury,
biuro rachunkowe, które przetwarza Twoje dane widoczne na fakturach,
podmiot świadczący usługi w zakresie obsługi technicznej, który uzyskuje dostęp do danych, jeżeli prowadzone prace techniczne dotyczą obszarów, w których znajdują się dane osobowe,
pozostali podwykonawcy, którzy uzyskują dostęp do danych, jeżeli zakres ich działań wymaga takowego dostępu.
Jakie uprawnienia przysługują Ci w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
RODO przyznaje Ci następujące potencjalne uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
· prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
· prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
· prawo do usunięcia danych,
· prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
· prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
· prawo do przenoszenia danych,
· prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli uprzednio taką zgodę wyraziłeś,
· prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Czy korzystam z cookies i czym one właściwie są?
Moja strona internetowa, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje pliki cookies.
Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez mój system teleinformatyczny (cookies własne) lub systemy teleinformatyczne podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich). W plikach cookies mogą być zapisywane i przechowywane określone informacje, do których następnie systemy teleinformatyczne mogą uzyskiwać dostęp w określonych celach.
Niektóre używane cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies są zachowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).
Na jakiej podstawie korzystam z plików cookies?
Z plików cookies korzystam na podstawie Twojej zgody, za wyjątkiem sytuacji, gdy pliki cookies są niezbędne do prawidłowego świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną.
Pliki cookies, które nie są niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi drogą elektroniczną, pozostają zablokowane do czasu wyrażenia przez Ciebie zgody na korzystanie z plików cookies. Podczas Twojej pierwszej wizyty na stronie wyświetlam Ci komunikat z pytaniem o Twoją zgodę wraz z możliwością zarządzania plikami cookies, tj. zdecydowania, na które pliki cookies się godzisz, a które chcesz blokować.
Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na stronie internetowej oraz powodować trudności w korzystaniu ze strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies. Przykładowo, jeżeli zablokujesz pliki cookies wtyczek serwisów społecznościowych, przyciski, widgety oraz funkcje społecznościowe zaimplementowane na stronie mogą być dla Ciebie niedostępne.
Czy możesz wyłączyć pliki cookies?
Tak, możesz zarządzać ustawieniami plików cookies w ramach swojej przeglądarki internetowej. Możesz blokować wszystkie lub wybrane pliki cookies. Możesz również blokować pliki cookies konkretnych witryn. W każdej chwili możesz również usunąć zapisane wcześniej pliki cookies oraz inne dane witryn i wtyczek.
Daję Ci również możliwość kontroli nad plikami cookies bezpośrednio z poziomu mojej strony internetowej. Zaimplementowałem specjalny mechanizm do zarządzania plikami cookies, który pozwala Ci blokować te pliki cookies, których sobie nie życzysz.
Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na stronie internetowej oraz powodować trudności w korzystaniu ze strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies. Przykładowo, jeżeli zablokujesz pliki cookies wtyczek serwisów społecznościowych, przyciski, widgety oraz funkcje społecznościowe zaimplementowane na mojej stronie mogą być dla Ciebie niedostępne.
W jakich celach korzystam z plików cookies własnych?
Pliki cookies własne wykorzystywane są do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych mechanizmów strony, takich jak zapamiętywanie zawartości koszyka przez określony czas po dodaniu do niego wybranych produktów, prawidłowe przesyłanie formularzy widocznych na stronie, obsługa form newsletterowych itp.
W plikach cookies własnych przechowywana jest również informacja o zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu mechanizmu do zarządzania plikami cookies.
Jakie pliki cookies podmiotów trzecich są wykorzystywane?
W ramach strony internetowej funkcjonują następujące pliki cookies podmiotów trzecich:
Google Analytics,
Hotjar,
Facebook Custom Audiences,
Facebook Connect i inne wtyczki społecznościowe,
SoundCloud,
YouTube.
Na tej stronie używane są wtyczki i inne narzędzia społecznościowe udostępniane przez serwisy społecznościowe, takie jak Facebook, Google.
Wyświetlając moją stronę internetową, zawierającą taką wtyczkę, Twoja przeglądarka nawiąże bezpośrednie połączenie z serwerami administratorów serwisów społecznościowych (usługodawców). Zawartość wtyczki jest przekazywana przez danego usługodawcę bezpośrednio do Twojej przeglądarki i integrowana ze stroną. Dzięki tej integracji usługodawcy otrzymują informację, że Twoja przeglądarka wyświetliła moją stronę, nawet jeśli nie posiadasz profilu u danego usługodawcy czy nie jesteś u niego akurat zalogowany. Taka informacja (wraz z Twoim adresem IP) jest przez Twoją przeglądarkę przesyłana bezpośrednio do serwera danego usługodawcy (niektóre serwery znajdują się w USA) i tam przechowywana.
Jeśli zalogowałeś się do jednego z serwisów społecznościowych, to usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na mojej stronie do Twojego profilu w danym serwisie społecznościowym.
Jeśli użyjesz danej wtyczki, np. kilkając w przycisk „Lubię to”, to odpowiednia informacja zostanie również przesłana bezpośrednio na serwer danego usługodawcy i tam zachowana.
Ponadto, informacje te zostaną opublikowane w danym serwisie społecznościowym i ukażą się osobom dodanym jako Twoje kontakty. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawców, jak również możliwość kontaktu oraz Twoje prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę Twojej prywatności zostały opisane w polityce prywatności poszczególnych usługodawców.
Czy śledzę Twoje zachowania podejmowane w ramach mojej strony internetowej?
Tak, korzystam z narzędzi Google Analytics, Google AdWords, Hotjar oraz Facebook Custom Audiences, które wiążą się z gromadzeniem informacji na temat Twoich aktywności na mojej stronie.
W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?
Poniżej znajdziesz listę możliwości zarządzania swoją prywatnością.
· ustawienia cookies w ramach przeglądarki internetowej,
· wtyczki do przeglądarek wspierające zarządzanie plikami cookies np. Ghostery,
· dodatkowe oprogramowanie zarządzające plikami cookies,
· tryb incognito w przeglądarce internetowej,
· ustawienia reklamy behawioralnej, np. youronlinechoices.com,
· mechanizm zarządzania plikami cookies z poziomu mojej strony,
· Google Analytics Opt-out: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout,
· Google Ads Settings: https://adssettings.google.com/,
· Facebook Ads Settings: https://www.facebook.com/ads/settings,
· HotJar Opt-out: https://www.hotjar.com/legal/compliance/opt-out
Czym są logi serwera?
Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera.
Logi obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane w celu Twojej identyfikacji.
Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
Czy ta polityka prywatności może podlegać zmianom?
Tak, mogę modyfikować tę politykę prywatności, w szczególności ze względu na zmiany technologiczne oraz zmiany przepisów prawa. Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, o każdej zmianie polityki prywatności otrzymasz wiadomość.